Muzyka !

sobota, 30 marca 2013

Napój izotoniczny !

Można je pić w po wysiłku fizyczny albo w upalne dni. Napój izotoniczny wyrównuje poziom wody i elektrolitów w organizmie, które tracimy w procesie wydzielania potu. Uzupełnia także witaminy i minerały, a także w niewielkim stopniu węglowodany, które spalamy podczas wysiłku fizycznego. 
Jednak po co wydawać kasę na izotoniki ze sklepu jak można samemu w domu zrobić ich zdrowszą wersję?


Składniki :

  • woda mineralna
  • sok z cytryny
  • miód
  • odrobina soli

Sposób przygotowania : 

Po prostu wszystko ze sobą mieszamy.
Nie podawałem ile czego ma być z tego względu, że to zależy od Was. 



13 komentarzy:

  1. Od razu jak zobaczyłam Twoją nazwę bloga to wiedziałam, że zaobserwuję. I tak myślałam, że będziesz tu dawać przepisy wegetariańskie. Sama jestem wegetarianką. Praktycznie już od 6 roku życia, a mam 12. Dla mnie jedzenie mięsa jest obrzydzające ;_; .
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by zobaczyć lub skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie jakaś wegetarianka ;D Wow, podziwiam, że tak wcześnie przeszłaś na wegetarianizm. Ja postanowiłam zmienić swój styl żywienia dopiero pod koniec 1 gimnazjum ;)
      A tak poza tym świetny blog, na pewno będę go odwiedzać ;p

      Usuń
  2. Podziwiam...Już obserwuję bloga <3 ..ZApraszam wszystkich do mnie http://mint-leopard.blogspot.com ..<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo! Jak świetnie. Świetnie poznać także koleżankę która słucha dobrej muzyki! Ja mam glany 20 dziurkowe ;). Czyli nie tylko naszą wspólną cechą jest wegetarianizm, ale także dobra muzyka!
    PS. Jestem adminką z wielu adminek na stronce 'Bez glanów nie idę' i podpisuję się tam jako Proboszcz. Jeślibyś miała czas i chęci to zapraszam :)
    http://www.facebook.com/BezGlanowNieIde?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nasz już 3 :D

      Zapraszam do mnie

      the-blakest-rosee.blogsopt.com

      Usuń
    2. Ja mam jak na razie martensy 8 dziurkowe, ale może za jakiś czas kupie sobie glany xd Fajnie poznać kogoś kto lubi rock/metal bo moje koleżanki raczej jarają się hip hopem (nie mam nic do fanów). :p

      Usuń
  4. Zostałaś nominowana do konkursu The Versatile Blogger Award na moim blogu! Zapraszam http://mint-leopard.blogspot.com/
    <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie zrobię :) kiedyś też byłam wegetarianką ale po okresie pół roku mama zmusiła mnie do mięsa..

    the-blakest-rosee.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rodzina też tego nie akceptuje, ale mam to gdzieś, w końcu to moje życie i nikt mi nie będzie mówił jak mam je przeżyć ;))

      Usuń
    2. Chciałam odwiedzić twój blog, ale jak na razie nie chce mi się wyświetlić ;c Spróbuje później ;)

      Usuń
  6. bardzo ciekawy blog !!! obserwuje <3 i zapraszam do mnie :)
    xankkx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń