Muzyka !

sobota, 30 marca 2013

Zupa czosnkowa !

Czy u Was też jest na polu biało? Bo u mnie tak. I mimo tego, że uwielbiam zimę mam jej już dość. Zresztą chyba nie tylko ja ;D Jak pewnie wiecie taka pogoda wpływa często nie najlepiej na nasze zdrowie. Mnie niestety dopadła grypa dlatego postanowiłam dzisiaj dodać przepis na zupę czosnkową, która na pewno postawi na nogi wszystkich chorych ;P


Składniki:

  • około 10/11 ząbków czosnku
  • 1,5 litra wody
  • kostka warzywna
  • 3/4 trójkąciki sera topionego (zwykłego)
  • sól, pieprz
  • odrobinę tymianku
  • olej
  • starty ser

Sposób przygotowania:

Czosnek kroimy w drobną kosteczkę i 3/4 z niego smażymy na oleju. Gdy czosnek się zarumieni wrzucamy go do gotującego się bulionu razem z nie podsmażoną częścią. Następnie do zupy dodajemy serek i mieszamy aż się rozpuści. Wtedy zupę przyprawiamy solą, pieprzem i tymiankiem. Na sam koniec możemy dodać do niej starkowany ser, który będzie się fajnie ciągnął.
Jeśli chcecie możecie zupę jeść z grzankami albo groszkiem ptysiowym. 

Smacznego ;)


3 komentarze:

  1. vvampir + czosnek = ... nie no ja tam lubię czosnek. Z chęcią wypróbuję
    ♥ www.blog-na-czterech-lapach.blogspot.com
    ♥ www.oczamichomika.blogspot.com
    Nowe posty zapraszam;p

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog ;)
    nie jestem weganką ale podziwiam ;D
    pomysłowo :)

    zapraszam do mnie :)
    www.bluegirl.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Ja weganką też nie jestem ;P Tylko wegetarianką, ale mniejsza z tym ;D
      Na pewno odwiedzę twojego bloga ;))

      Usuń